22 Haziran 2012

PLASTİK HALKALI KOLYE... :)

Sıcak sıcak sımmmmmmmsıcak bir Ankara gününden yine yeni yeniden herkeŞe merhaba! Önce soğuklar dedim, öffff hava bir türlü ısınmadı gitti dedim şimdide bu ne sıcak diyorum. Ya ben hiçbir şeyden memnun olmuyorum ya da hava ya soğuk ya sıcak, yani ortası yok! Ama her daim çok üşüyen biri olarak sıcağı her zaman tercih ederim... "Yaz"cıyım ben! :)
Günler hızla akııııp gidiyor yine. Annemin rahatsızlığıydı, tatil hazırlıklarıydı, aman yeğenim gelecek derken baktım ki Haziran da bitmiş neredeyse.... Evet yeğenim geliyor yaz tatili için. Çok özlemiştim, ne de güzel oldu gelişi. Tabi Amerika'dan birinin bize gelişi demek (ki bunlar genelde abim ve ailesidir) benim için ayrıca en az bir çift spor ayakkabı, bolca hobi malzemesi, kocca bir paket splenda ve neşe demek. Eeeeeeee bunlar bir de yaz tatili ve Bodrum'la birleşince daha da güzel oluyor tabiyyyyyki de :) 

Gelelim bugün yapacağımız şeye. Aslında plan başkaydı... Plan düğmeli çerçeveydi ama değişti. Gerçi siz alışmışsınızdır herhalde bu duruma. O sebeple çok şaşırdığınızı da düşünmüyorum... Bugün yine yapımı çok kolay ve seçeneklerin sınırsız olduğu çok kolay bir kolye paylaşacağım... Yapalı çok oluyor bunları ama sırası şimdiymiş... Bana göre hem yazlık hem de kışlık. Yazın rengarenk tişörtlerle (bir arkadaşımın dediği şekliyle tiiiişört), kışın da boğazlı kazaklarla çok güzel duruyor. Ay boğazlı kazak dedim ya hemmen bir sıcak bastı bana!

Dediğim gibi yapımı çok basit. Hazırsanız başlayalım. Her zamanki gibi önce malzemeler...

Gerekli Malzemeler:


-Çeşitli boylarda plastik halka 
-İp - merserize, yün, orlon... 
-Tığ, makas 
-Kolye için gerekli metal malzemeler: 
  -Halka 
  -Klips 
  -Zincir...


Bu arada facebook'da gördüğüm ve çok güldüğüm birşeyi paylaşayım istedim başlamadan...

Ben mi??????
Hiç de bilem... 

Ne diye üstüme alınayım ki????? 

Allallaaaa yaaaaaa.... 

:))))





Kolye için öncelikle plastik halkalarınızı "sık iğne" tekniğiyle tamamen doldurmanız gerekiyor. Bu plastikleri hemen her yerde bulabilirsiniz. Anahtarlıklardaki metal halkaları da bu amaçla pekala kullanabilirsiniz efenim. Test edildi, onaylandı!

Ördüğünüz halkaları birleştirmek dışında geriye birşey kalmıyor! Birleştirme işlerini de çeşitli şekillerde yapabilirsiniz. Ben hepsini yaptım ve resimlerini ayrı ayrı koyuyorum buraya. Siz hangisi zevkinize daha uygunsa veya kolayınıza geliyorsa onu uygulayın. Bana sorarsanız eğer büyük halkalarla birleştirmek en kolayı :)))

 




Kolyeyi bitirdiğinizde farkedeceksiniz ki (eğer plastik halka kullandıysanız) oldukça hafif bir kolye. Ben bu sebeple orta kısımlarına hem ağırlık yapıp kolyeyi daha formda tutacak hem de daha estetik görünmesini sağlayacak bir ekleme yaptım. Elbetteki bunu yapıp yapmamak da tamamen size kalmış birşey...


İşte benim yaptıklarım yukarıdakiler ve aşağıdakiler... Belki bir buradakiler kadar da hediye etmişliğim vardır. Dedim ya yapımı çok kolay diye... Öyle olunca yapımı çok rahat otomatiğe bağlanıyor. Ki bu da benim en favori şeylerimden biridir: Kafayı tak, seri üretime geç, sonra bırak!!! :)









Bugünlük bu kadar efenim... Sıcaklardan olsa gerek ne laf üretebiliyorum ne de yazabiliyorum... Bu defalık böyle olsun...
HerkeŞ iyi olsun, kendine iyi baksın ve güzel bir haftasonu geçirsin...
Baaaaay...!


  EĞER UÇAMIYORSAN KOŞ...
 KOŞAMIYORSAN O ZAMAN YÜRÜ...
 YÜRÜYEMİYORSAN EMEKLE.
 FAKAT NE YAPARSAN YAP HEP İLERİYE DOĞRU GİTMEYE DEVAM ET...




4 yorum :

  1. Demetcim yine döktürmüşsün :) çok güzel olmuşlar. Bu ara ben de hiç bir şey yapamıyorum. Annen şimdi nasıl umarım ciddi bişey yoktur. Çok öpüyorum canım benim bizi projesiz bırakma :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ama çok teşekkür ederim ki ben... Annem daha iyi. Evde artık bir yardımcımızın olması da işleri epey kolaylaştırıyor tabiii... Ben de öptüm ki! :))

      Sil
  2. merhaba arkada kalan ıplıklerı nasıl kamufıle edıyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba... Size böyle geç cevap verdiğim için çok özür dilerim, ne olur kusuruma bakmayın. Arkada kalan iplikleri bazen kısa keserek yok ediyorum, bazen de ördüğüm kısımların içerisinden geçiriyorum. Ortada kalsa bile pek de göze çarpmıyor. Ama yakmayı denemeyin, o zaman siyah bir leke kalıyor.

      Sil