9 Temmuz 2012

SARAH ve BEN ve YENİ OYUNCAKLARIM...! :))




 Eveeeeeeet....!
Dedim dedim sonunda getirdim yeğenimi :)
Keyifliyim anlayacağınız....
United Airlines'la geldi İstanbul'a kadar. 2 tane olan bagaj hakkı (23kg x 2) Mayıs başında havayolunun yaptığı düzenlemeyle ne yazık ki bire indi planlarım gibi... :(( Oysa ne çok şey ısmarlayacaktım getirmesi için... 

Neyse canım buna da şükür! 

Gelişi biraz sıkıntılı oldu. Şöyle ki, uçak Amerika'dan (Newark) birbuçuk saat geç kalkmış. İç hat uçuşumuzla arada 4 saat vardı normalde ama vize kuyruğu, pasaport kuyruğu, bagaj kuyruğu, dış hatlardan iç hatlara geçiş, tekrar check-in kuyruğu... Kıtıkıtına derler ya, aynen bizimki de öyle oldu! 

Allahtan bir arkadaşım vardı yanımda. Dış hatlardan iç hatlara çılgın gibi koşarken çantayı o taşıdı. Çanta epey ağırdı. İç hatlar kabul etmeyeceği için bu ağırlığı, bir kısmını bilet kuyruğunda beklerken İstanbula giderken yanımda götürdüğüm boş bavula aktardık bütün milletin önünde...!!! Ve uçağı yakaladık :) Ama arkadaşımın yardımı olmasaydı sanırım beceremezdim... 

Neyse, yukarıdaki resim de İstanbul-Ankara uçağında çekilmiştir, kavuşma, mutluluk, yorgunluk... hepsi bir arada :) 

Amerika'dan gelenleri göstermeden önce Sturbucks kupa kolleksiyonumun son halini göstermek istiyorum. Bu arada ne yazık ki sadece İstanbul kupası tarafımdan alınmış olup diğerleri arkadaşlarım vasıtasıyle eklenmiştir... Ama bu sene bitmeden en az bir veya iki tane de ben ekleyeceğim. Azimliyim, istekliyim, niyetliyim, kafama koydum :)
Amsterdam Özlem'den, Paris, Viyana ve Prag Hasan'dan, Orlando da abimden... Tekrar teşekkürler millet! 

(Gerçi hepinize "sinir" oluyorum ama...!) 

:))))))))))))
Gelelim gelenlere... 

Sturbucks hediye kartlarıma bir katılım daha oldu, dün gece buzdolabımın üzerinde yerini aldı :)

İki yeni şekilgeçim geldi. Bir tanesi Martha Stewart kenar şekilgeci, diğeri ise 3 ayrı şekilde kullanılabilen bir delgeç. En kısa sürede kullanacağımdır...


Buzdolabı süslerine bayılan ve her bulduğu şeyin arkasına mıknatıs yapıştırıp oraya buraya tutturmaya çalışan biri için bu küçük ama çok güçlü mıknatıslar tam bir kurtarıcı oluyor. 
Neydi bu diye hatırlamak isterseniz eğer buraya tıklayabilirsiniz...


Bunlar renkli bantlarım... Bazıları görüp sipariş verdiğim renklerinden daha soluk çıktılar ama ben yine de sevdim onları :) 

Özellikle de pembe gül desenli olanı...


İki renkli saten ipim...



Koli bantı büyüklüğündeki desenli bantlarım...
  

Bu da "spiral tel yapıcı"m :) Aslında elimle de gayet kolay yapabiliyordum ama böylesi daha havalı olur gibi geldi, aldım!!!!


 Düğmeli broş projesini hatırlarsınız... Orada uzun uzun bahsettiğim ve çooook sevdiğim mutfak bezlerini de... Hani şu keçe yerine kullandığım şeyleri... (hatırlamıyorum derseniz eğer çok ayıp, sadece birkaç proje önceydi, buraya tıklayın hatırlayın!). 

İşte o parçalara 3 yeni parça daha ekledim... Bir de daha önce kullandığım ama şimdilerde hemen hiçbir yerde bulamadığım üç parçayı da paylaşmak istedim...
Bunlar yeni aldıklarım. Bir ara beyaz çizgili olanın sarısı da vardı elimde ama şimdi hiç bulamıyorum nedense... Diğer baştaki renkli çiçekli olan ise Rossman'dan...






Bunlardan da önceden elimde vardı ama şimdilerde bunlar da hiç yok. Hatırlıyorum da tüm marketleri dolaşırdım bir ara bunların farklılarını bulabilmek için. 

Bu kolay çantalardan bir ara öyle çok diktim ki... Her hediye verişimde kullandım, her seferinde de verdiğim hediyeden çok bunlar beğenilmişti :))




Bugün Bahçeli'ye alışverişe gittik yeğenimle. Şampuanlarım kaşındırmış onu, başka istedi. Alışveriş sırasında Pastel'in kokulu ojesi diye birşeyle karşılaştım... Aldım bir tane, en çok sevdiğim kokulardan bir olanını, TARÇIN! Amanın yeni çıkmış ilk ben aldım havasıyla az önce internette baktım ki tey teeeeeeeeeey millet almış, çoktan denemiş, paylaşmış bile! Olsun geç olsun ama bir de benden olsun diyerek ben de paylaşıyorum... :)

Pastel'in diğer ojelerinden daha küçük boyda. 2,5 liraya aldım. 2 kat sürdüm hemen kokmaya başladı. Çok çabuk kuruyor. Sadece tarçın değil ayrıca portakal, ananas, nane, çikolatalı kahve, greyfurt ve hindistan cevizi kokulusu da var. Şimdi durup durup parmaklarımı koklar oldum :) 

Neyse.... 

Demet kaçar efenim... 

Kalın sağlıcak ilen... 

Keyifli haftalarınız olsun!!!

2 yorum :

  1. ooooooo sen bu yeni cicilerinle neler döktürürsün artık :) iyi tatiller keyifli güzel günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh..... Biraz geç olacak ama....

      Ben de size keyifli güzel günler diliyorum...

      Öf bana! Ayıp bana!

      Sil