8 Ağustos 2014

PİYANGODAN ÇIKAN...

Merhaba arkideşleeeer!!!!
Büyükşehirlerin hemen her birinden feci yağmur-sel haberlerinin geldiği şu günlerde burada yaşadığımız en kötü şey hepi topu iki üç tane bulut görmek oldu...

Niibek canlısıyla konuştum. Dün akşam Ankara'da acayip yağmur varmış... Artık mevsimler de kaydı, olan da nasıl olacağını şaşırdı.

Tatilde olmanın güzelliklerinin yanında son bir hafta biraz sıkıntılı geçti burada... Daha erken yazacaktım aslında. Komşulardan üstüste gelen vefat haberleri, önce babamın hastalanması, annemin korkutması, dizim... derken şimdilik şükür herşey yolunda...  Ne olursa olsun, bir şekilde hayat hep devam ediyor, bazen biz gerisinde kalıyoruz ama o hep bildiğini okumakta...

Sol tarafta gördüünüz resim babamın çiçek havuzu. Evi alırken orası süs havuzuydu, tam bahçe yapılırken yıkılacaktı ki aklımıza böyle bir fikir gelmişti. Şimdi bakıyoruz da iyi ki gelmiş. Ne alaka şimdi diyeceksiniz? Ben de diyeceğim ki bunun da resmini yayınlamam konusunda babamdan bir süredir baskı görmekteyim!!!! Direnmekten se yayınlayayım olsun bitsin istedim! :):)

Yastık olayını artık kapatmıştım biliyorsunuz. Hem de kesin olatak (güya)! Güya'lı ve -mıştım'lı bir cümle kuruyorum maalesef... Çünkü geçen sene buradayken başladığım ama Ankara'ya dönerken getirmeyip burada bıraktığım tamamlanmamış bir yastık yüzü daha buldum!!!!! 

Te allamm yaaaaa..... Kabus gibi birşey bu. Ben bıraksam bunlar benim peşimi bırakmıyor.... 

Bu kadar örmüşüm, dikilmemiş hazırda bir sürü de motif var. 

Eeeee? 

Nolacak? 

Nooolacağı var mı! Mecbur bunu da bitireceğim! Bir arkadaşım var, epeydir peşimdeydi bana da bana da diye... Bu da ona gider muhtemelen.

Ama bu defa bunu bitirince "son" demeyeceğim. Ne zaman öyle desem tin tin yenisine başlıyorum. Bu kez "kısmet" deyip bırakacağım :)

 




Uzun bir süredir aradığım ama bulamadığım bir kitap vardı; Elif Gibi Sevmek. Baskısında mı bir hata varmış yoksa çok satmış da yetişmiyormuş, neden sebep epeydir yoktu piyasada. 

Sonunda elime geçti. Aslında pek tarzım bir kitap değil. Şöyle ki genelde roman, hikaye, polisiye türü kitapları seven biri olan benim şiir neredeyse hiç ilgi alanıma girmiyor. Ama bu kitabı çok beğendim. Facebook'ta biri paylaşınca ilgimi çekmişti, iyi ki de çekmiş. 

Hergün belli sayıda sayfa okuyorum ki hemen bitmesin diye....

Bugünün yazısını da işte bu kitaptan birkaç satırla bitiriyorum...




HerkeŞe güzel bir haftasonu diliyorum. Huzurlu, mutlu, bereketli...


2 yorum :

  1. Canım çok geçmiş olsun umarım ciddi bişey yoktur kimsede. Çiçek havuzu süper olmuş, yastık da öyle. Öpüldümüz ki kocamaaaan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi herkeŞ iyi, herşey yolunda. Koccaman öpücükler benden size ki :)

      Sil