19 Temmuz 2015

İYİ BAYRAMLAAAAAR

Tamam...

Kabul!

Biraz geç oldu ama teknik olarak şu an hala bayram değil mi?

Gaaayet hala bayram.
Sonuçta kutlaşabiliriz bayramı!!!

MUTLU BAYRAMLAAAAR!

Neyse...

Umarım herkeŞ iyidir ve her nerede olursanız olun, güzel bir bayram geçirmişsinizdir... Ben evdeydim, Ankara'da. Oldukça sakin bir bayram olduğunu söyleyebilirim. Son yazımda Bodrum'dayım demiştim lakin geçen sürede döndüm. Malum bayram tatili gibi zamanlarda ve özellikle Temmuz Ağustos aylarında fecciiii oluyor oralar. Kalabalık, kirli, bin kat pahalı falan falan...

Biraz dinlenme, biraz gezme, biraz da ziyaret derken 3 gün geçti gitti.

Bu aralar birşeyler yapma adına yine pek bir hevesli dönemdeyim. Ama boyama işleri aynen devam. Hani şu hemen herkesin elinden düşmeyen boyama kitaplarındaki boyamalardan :)

İki tanesini çerçevelettirmiştim. Bodrum'da kapının girişinde yerlerini aldılar gider gitmez...

Aslında renkler daha canlı amma velakin sanırım ışığı bir türlü tutturamadığım için fotoğraflarda daha soluk görünüyorlar...

Mumluğun üzerindeki çiçekleri annem geçen sene veya önceki sene yapmıştı. Balıklar da bilmem teeee nereden aldığım sabunlukların süslenmesiyle oluşmuş duvar süsü :) Hatta ve hatta burada nasıl yaptığı paylaşmışım bile. Sene 2013, aylardan Mayıs :)

Bayramın ilk günü eski alışkanlığım depreşmiş olacak ki, önceden biri bezelye biri domates salça konservesi olan iki teneke kutuyu iple kapladım. Oyyyiiiii, bir aralar da buna takmıştım hatırlarsanız, onlarca yapmıştım deli gibi ne bulduysam... Özlemiş miyim ne! :)

Yöntem heeep aynı: yani tamamen size kalmış!

Hatırlatma açısından birkaç şey söyleyeyim. Yapıştırıcı olarak pritt veya pritt türevi yapıştırıcılar çok iyi iş görüyor. Arada bir yapıştırıcı kullanmıyorum, yani her sıra ipi yapıştırıyorum. Sonrasında şişme, kabarma olmasın!

Kınnap ip harika duruyor. Üç sıra saten kurdeleli olan tenekenin zemin ipi kınnap. Diğerinde kullandığım ipin adını ise bilmiyorum. Eminim bir adı vardır! Bir sürü rengi var. Onu da milattan önce 11. yüzyılda falan almıştım. O da çok kolay yapışıyor. Çok sağlam değil, az biraz kuvvetlice çekince kopabiliyor rahatlıkla.


Üzerindekiler ise fisto dantel denilen o harika kullanışlı şeritler ve onlardan kestiklerim, kurdeleden yaptığım bordo bir gül falan falan... "Gül"e biraz daha bakiiim derseniz eğer, buraya lütfen...

Isınma turumu tamamladım.

Sanırım yine bunları yapmaya takacağım gibi...

Beklemedeyim :)

Bir deeee boyama kitabımdan bir sayfa daha bitirdim, yarın çerçevelettireceğim.

Bu defa önceki iki taneden biraz daha farklı birşey yaptım. Öncekileri boyama bittikten sonra zeminlerini de hafifçe boyayıp tamamlıyordum, hepsi bu!

Bu defa biraz daha renklendirip süsledim. Başlangıçtan sona detaylar aşağıda...









Ve uzun zamandır hiç kullanmadığım caaaaaanım bantlarım, renk renk desen desen bantlarım...

Özlemişim!

Hatta ne çok olduklarını unutmuşum bile! Teker teker baktım, hatırladım :)




Az kalsın unutuyordum! Bu defa ve ilk defa renklendirmeyi kuru boyayla değil keçeli kalemlerle yaptım. Genelde Stabilo kullandım. İnce uçlu ve kalın uçlu.

Lakin kendi adıma belirteyim ki bir sonra ki sefere yine kuru boya kullanacağım. Çünkü keçeli kalem daha zor, yanlış boyadın mı geri dönüşü yok, biraz üst üste boyayınca kağıdı tahrip ediyor falan falan.

Ama diğer yandan renklerin çok daha canlı olduğuna da şüphe yok. Tercih sizin elbet. Ben sadece denedim...

Neyse...

Benden bu kadar efenim...

HerkeŞşe iyi geceler diliyorum.

Hatırlatmak gibi olmasın amma yarın Pazartesiiiiiii!!!!

Heh heeeee :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder