24 Ekim 2011

MİNİK ÖRME ÇERÇEVE



Merhaba... Bugünkü projemiz biraz renkli! Rengarenk hatta. Ne kadar sayıda renk varsa o kadar seçenek var türünde. Hem de yapımı yine kolay. Eğer biraz tığ işi biliyorsanız sizin için tam bir çocuk oyuncağı.

Gerekli Malzemeler:
-Çeşitli boylarda plastik halka,
-Tığ,
-İp,
-Süslemek için canınız ne isterse!






Yukarıdaki resimdeki halkalar (üsteki) aslında plastik bilezik. Epey oluyor bunları alalı, Euromoda'dan kullanırım diye almıştım bir dolu. Alırken aklımda birşey yoktu, beklediler bunlar da sıralarını, şimdi sıra onların! Diğer resimdekiler de çeşitli zamanlarda elime geçmiş olan plastik ya da mika halkalar. Boyları pek de önemli değil...







Tek yapmanız gereken halkaların üzerini sık iğne ve trabzanlarla kaplamak. Ben çok iyi tığ işi bilenlerden değilim. Kim bilir siz neler neler yaparsınız. Ben sadece renkli olmalarına özen gösterdim, hepsi bu!





Benim bildiğim süslemeler pek zengin değil. Ördüğünüz ipe önceden boncuk dizerek pekaaalaaa boncukla da örüp zenginleştirebilirsiniz. Ben fikir olması adına buraya yaptıklarımı koyuyorum...





İp olarak her türlü ip kullanabilirsiniz, yün, orlon, merserize... Yalnız benim için kalın iplerle yapmak zor oldu, ince ipler daha çabuk yürüdü :)






Başlamışken bir sürü yapın, koyun bir tarafa. Elinizin altında hazır olsun. Birine hediye alacak vaktiniz mi yok, paranız mı yok??? O zaman bunlar yetişsin imdadınıza. El emeği göz nuru, ederi yok bunun...








Örme işleminiz bittiyse eğer şimdi içlerine resimleri yerleştirmeye başlayabiliriz demektir. İşte benim hazırladıklarım :








Fotoğrafları yapıştırırken pritt türü bir yapıştırıcı kullanmanızı öneririm. Canınız sıkılır da bir süre sonra fotoğrafı değiştirmek isterseniz eğer pritt en az zararı veriyor çıkarırken.

Ördüğünüz çerçeveleri isterseniz süsleyebilirsiniz. Örülmüş çiçekler, düğme, keçe, boncuk, kurdele.... ne isterseniz!

Önümüzdeki günlerde bu minik çerçevelerle başka bir projeyi birleştireceğim. Bu yüzden birkaç tane fazladan yapmayı unutmayın.

Herkese güzel bir hafta diliyorum.



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder