14 Aralık 2011

YENİ YIL HEDİYESİ ETİKETİ

Merhaba yeniden....

Biraz kırıklık, biraz keyif, biraz huysuzluk... ama merhaba işte!

Huysuzluk da kırıklık da olmakla olmamak arası direndiğim soğuk algınlığı, nezle, grip (adı her neyse) ondan kaynaklı.

Yoksa hayat güzel çooook şükür :)

Bugün yine, tabiiiy ki, elbette, herhalde, mutlaka yeni yılla ilgili birşey yapacağım: Hediye etiketi. Daha önce de farklı olanlarını yapmıştım.

Neler haberim yok derseniz şayet (ki çok ayıp bişey bu) harfli olanı için buraya, diğeri için de buraya tıklayınız efenim....................................................

Hıh....!

Baktınız mı?

Hatırladınız mı?

E tamam o zaman, güzel, devam ediyoruz.

Gerekli Malzemeler:
-Yeni yıl ile ilgili resim çıktıları
-Delgeç, yapıştırıcı, makas
-Zincir, pense, tel halka
-Anahtarlık halkası, kanca...

Eh hadi bakalım başlayalım...

Öncelikle resimlerinizi hazır edin. İnternette  rahatlıkla bulabilirsiniz. Çoğu ücretsiz. Bunun için google'ın görseller kısmında arama yapın, mesela Christmas, New Year, Santa, Snowman...

İstemediğiniz kadar görsel çıkar karşınıza. Sonra da çıktılarını alın. Büyüklükleri tamamen size kalmış, yapmak istediğiniz etiketin büyüklüğü ne olsun isterseniz ona yakın büyüklükte çıktılar alın.

Aşağıdakiler benim beğendiklerimden bir kaçı...






Kesme kısmında ben yine işin kolayına kaçtım ve en son aldığım büyük boy yuvarlak şekilli delgeci kullandım, heh heeeee....





Kötü haberi sonraya sakladım sevgili izleyiciler. Kestiğiniz desenli kağıtlarınız kadar aynı ebatta karton da kesmeniz gerekiyor. Sadece kağıt kullanmak isterseniz eğer kolayca yırtılacak, arkasına not yazdığınızda belki ön yüzüne de çıkacak, buruşacak falan falan... Yani uzun lafın kısası karton keseceksiniz efenim, kıvırmaya kalkmayın.

Ben beyaz karton kullandım ki yazı yazmak daha kolay olsun diye, dilerseniz siz elinizdeki renkli kartonları da kullanabilirsiniz. Benim kullandıklarım sanırım yine bir gömleğin ya da kazağın içinden çıkanlardandı...
Ardından desenli kağıtlarınızı kestiğiniz bu kartonlara güzelce yapıştırın. Uhu da kullanabilirsiniz ama ben pritt türü yapıştırıcıları her daha pratik ve rahat bulmuşumdur, size kalmış.


Yapıştırdıktan sonra tepelerine birer delik açın. Ben zincirimi halka ile tutturacağım için küçük bir delik açtım. Siz kurdele ya da ip kullanırım derseniz daha büyük bir delik de açabilirsiniz.







Sıra geldi son aşamaya. Bunun için ben elimde kalan ya da başka birşeyden kopmuş bir kenarda duran, bir işe yaramayan zincir parçalarını kullandım. Bunları etikete metal halka ile tutturdum.


Hani ben size durmadan "atmayın" diyorum ya, bakın, bir işe yaramaz, aman canım ben bunu bir daha nerede kullanacağım diye düşünüp attığınız kopuk zincirleri atmasaydınız şimdi burada kullanacak olurdunuz. Yaaaaaaaa, dinleyin söylediklerimi, öyle amaaaaan canım deyip kulak ardı etmeyin! Baaaaarttırmayın beni! (anladım, kesin öğretmen olmalıymış ama çok geç...)



Elimde bir sürü bu kanca/klips türü şeylerden vardı. Bunları kullandım. Anahtarlıklarda kullanılan halkalar da kullanılabilir burada.






Son olarak da arkasına istediğiniz notu yazın, hediyeye tutturun, hepsi bu!

Ben bir tanesini kullandım bile, erken verilen bir yılbaşı hediyesi için! Minik çantayı da ben dikmiştim hani benim şu ünlü mutfak bezlerimden  :) Hediyeyi verdiğim kişi sanırım benimle aynı taktiği uygulayacak: doğumgünü veya yılbaşından önce hediyeni aldır o güne sayılması için ama o gün gelince şirinleri oynayarak yine başka bir hediye daha aldır. Bu benim annemle babama yıllardır uyguladığım ve çoğunlukla işe yarayan bir stratejidir. Çok keyifli!!!







İşte bu kadar kolay.

Yeni yıla sadece iki hafta kala hazırlayın siz de bir sürü bunlardan, elinizin altında olsun. Hediye mi verilecek, hemencecik ekleyin bunlardan bir tanesini, yazın arkasına da en güzel dileklerinizi ve tutturun hediyenize!

Güzel olmaz mı?


Neyse efenim, benden bugünlük de bu kadar.  Evimi süsledim, hediye listemi hazırladım, yılbaşı gecesi planımı yaptım, beklemedeyim. 

Bu hafta evimdeki süslemeleri de göstereceğim size, bir kısmını benim yaptığım, bir kısmını da yurtdışından aldığım...

Neyse, kalın sağlıcak ilen, e mi!

Seviyorum sizi :)))

SEVDİĞİM BİR SÖZ...
Yüzü güzele kırk günde doyarsın. Huyu güzele kırk yılda doyamazsın.


SEVDİĞİM BİR SÖZ...
Artık insanları tanımaya çalışmakla vakit kaybetmiyorum. Nasıl olsa onlar zamanı gelince yaptıklarıyla kendilerini tanıtıyor...
(Paul Auster)


SEVDİĞİM BİR SÖZ...
İranlı bir şair diyor ki; aşka uçarsam kanatlarım yanar. Bu söze cevaben Mevlana diyor ki; aşka uçmazsan kanat neye yarar...?


2 yorum :

  1. merhaba. büyük boy yuvarlak şekilli delgeci nerden aldınız acaba? bana da lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap için çooooook özür dilerim. Maalesef biraz zorunlu bir "ara" gibi oldu... Büyük yuvarlak delgeci alalı epey oluyor, tam olarak needen aldığımı hatırlamamkla birlikte internette bir siteden aldığımı biliyorum... Jumbo boy olarak geçiyor bu en büyük boyler. Bu şekilde aratırsanız belki bulabilirsiniz...
      Sevgiler

      Sil