21 Nisan 2012

"KURDELE GÜL"ÜN DEVAMI :)

Hah haaaaaaaaaaaaa.... 

Dün "yarına projenin eksik kısmını kısmını tamamlarım" dediğimde bana inanmadınız değil mi? Herkes gibi ben de üç günlüğüne bir yerlere giderim diye düşündünüz değil mi?

Evet! Gidecektim ama gitmedim. Neden? 

Çünkü söz verdiğim birşey vardı, onu yapmalıydım, verdiğim sözü tutmalıydım.
..............
..............
İnanmadınız değil mi?

Evet, yerinizde olsam sanırsam ben de inanmazdım! 

Neyse....
Tamam. Fazla uzatmaya gerennk yok. Tamamlayalım eksiğimizi o zaman :)

Malzemelerin neler olduğu aşağıda. Güller için ise dün yaptığım proCeye bakarsanız eğer oradan devam :)

-Kurdele güller
-Taç
-Keçe
-Slikon tabancası
-Pritt türü yapıştırıcı

-Karton
-Kalem
-Makas
-Yuvarlak şekilgeç (isteğe bağlı)

Efenim öncelikle gülleri yapıştıracağınız zeminin büyüklüğüne karar verin ve ona uygun bir yuvarlak kesin. Yuvarlak yerine isterseniz oval ya da kalp şeklinde de olabilir. Yuvarlağı çizerken kupa veya çay bardağı ağzından faydalanabilirsiniz. Ama ben işin kolayına kaçmak istediğim için, bir de yuvarlak şekilgeçim olduğu için bir "tık"la işimi hallettim :)
Aynı büyüklükte bir yuvarlak parça da zemini oluşturacak keçeden kesin. Bunun için de önce keçenin üzerine çizin ve düzgünce kesin. 

Ben fıstık yeşili renkte keçe kullandım burada. Dün de dediğim gibi rengarenk bir proje bu!

Keçeyle kartonu birbirine yapıştırın. Karton kullanmamın sebebi zeminin sert olmasını sağlamak ve formunun bozulmasını önlemek.

Yapıştırıcıyı kartona iyice yayın, keçeyi yapıştırın ve sonra elinizle sıkıca bastırın. 
Sıra geldi gülleri yapıştırmaya. Benim kullanacağım güllerin hepsi ayrı renklerde. Sayılar da renkler de tammaaaaağmen size kalmış. 

Benim kullandığım gül sayısı, işin aslını söylemek gerekirse, şekilgecimin büyüklüğüne bağlı oldu....!


 İşte güllerin keçeye yapışmış hali. Yine aynı resim, iki farklı ton! Beğeniler bana, konuyla ilgili şikayet varsa eğer lütfen fotoğraf makinama :)


Ardından slikon tabancasıyla "güllü tabaka"nızı taca yapıştırın. İyice yapışması için bir süre elinizle bastırın.


Güllü tabakanın arka kısmından görünen kartonu kapatmak için aynı ölçüde keçenizden bir yuvarlak daha kesin ve onu da kartona yapıştırın.




Simsalabimsooooooooooooooooo...! 


Tacınız kullanıma hazır! Siz böyle renkli albenili birşeyi kullanır mısınız bilemem ama kız çocuğunuz varsa eğer, bayılacağına eminim. İnanmadınız mı? Eeeeeeeee? Yapın da görün o zaman! 

Aşağıda tacı kendi üzerimde resimleme çabalarımı göreceksiniz. Ne zormuş insanın kendi kafasının tepesini çekmeye çalışması! 


Banyoda aynadan görerek çekmeyi bile denedim. O kadar yani!











Neyse efenim, benden bu kadar. Bu gece projeyi tamamlamış olmanın verdiği derin huzur ile rahat uyuyacağım.
Tamam, Arzu Duygu, Aslı, Ferit, Sema ve kızları ve daha bir sürü tanıdığım şu an İstanbul'da geziyor ve ben de kendimi huzurlu uyku diye kandırıyor olabilirim ama hah haaaaaaa unuttuğunuz birşey var ey insanlar; haftaya da ben İstanbul'dayım...!!!!
Göreceğim o zaman ben sizi... Gezin bakalım siz şimdi :))
HERKESE GÜZEL BİR HAFTASONU TATİLİ DİLİYORUM.
HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLA...

Aşağıdaki gökkuşağı resimlerini az önce salon penceremden çektim, çok hoşuma gitti, paylaşmadan edemedim...
Bu arada gökkuşağı var falan diye Ankara yağmurlu sanmayın ey İstanbul'a gidenler. Burası aslında günlük güneşlik taam mı? 

Gökyüzünün gri renkte görünmesinin sebebi de tamamen fotoğraf makinem kaynaklıdır, taam mı?
Yoksa burada olmak çok keyifli, taam mı...
Taam mı dedim!!!



2 yorum :

  1. Canııım biz yokken çalışmışsın afferim sana ve yine çok güzel olmuşlar ki. Ama biz çokkkk yorulduk. kafası kesik tavuklar gibi ordan oraya koştuk durduk bir dakikamız boşa gitmesin, İstanbulun tadını çıkarım diye :) Aya Yorgiye bile tırmandık inan. Bu arada c.tesi sabah herkes yatarken ben eminöündeki bomcukcuları ziyaret etmeyi bile başardım heheheheeh. Canım sana da iyi tatiller diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yoruma geç cevap verme sebebim muhtemelen dikkatsizliğimden değil de "Eminönü" kaynaklı olabilir efenim :)

      Seviyorum sizi.

      Sevgiler

      Sil