23 Kasım 2012

ALDIĞIM-BULDUĞUM MALZEMELER, ŞEYLER, IVIR ZIVIRLAR...!

Başlıktan da anlaşılacağı üzere projem yok bugün. Son zamanlarda aldığım birkaç şeyi paylaşmak istiyorum, hemen hiçbirini de alırken onları almak için alışverişe çıkmadığım, planlamadığım ama görünce de hemmen atladığım...!

Bazen öyle alakasız yerlerde hiç umulmadık şeyler çıkıyor ki karşıma... Yapımarkette cupcake kağıdı, fotokopi makinasının bile zar zor sığdığı kırtasiye benzeri bir yerde rengarenk sim... Oyuncakçılarda gördüklerimden bahsetmiyorum bile!



Cupcake kağıtlarım (ki biliyorsunuz bunlar da anlamsız bir şekilkde kendimi almaktan alıkoyamadığım ama gelin görün ki çok da kullanmadığım malzemelerin başında gelir) Ikea ve Tekzen'den alınma. Sarı olanlar Tekzen'den ve oldukça da kalınlar. Bodrum'dan almıştım bunları kapı önündeki sehpaları boyamak için beyaz boya almaya gittiğim yapı marketten. Hani olur ya süpermarkette kasa önlerinde sakız, şeker, çakmak gibi ufak tefek şeyler olur, işte bu da Tekzen'in kasa önü teşhir malzemelerindendi!
 
Desenlileri ise alalı aslında epey oluyor ama bahsetmek için fırsat olmamıştı bir türlü.
 
Yandaki şablon ise not defteri almak için gittiğim Office 1'den.

Bilmeyenleriniz olabilir diye belirtiyorum Office 1 kırtasiye mağazalar zinciri. Bir ofiste ihtiyaç duyabileceğiniz herşeyi burada bulmak mümkün. Büyük olanlarında ise sanatsal malzemeler de bulabilirsiniz; her türkü hobi boyası, hamurlar, resim kağıtları...

Makasları ise Pazar günü gittiğimiz alışveriş merkezindeki (Kentpark) Rossman'dan aldım. Daha önce bahsetmiştim b mağazadan, hani rengarenk temizlik bezlerini görüp de çılgın gibi aldığım yer. Daha çok kozmetik ve temizlik malzemeleri üzerine bir yer ama küçük bir kırtasiye bölümü de var. Daha öncesinde de bir sürü yapıştırıcı almıştım oradan. Alman mağazası, tıpkı Tchibo gibi. Buradan şu sonuca vardım ki ben Alman zincir mağazalarını çok seviyorum! Makasların fiyatı (3 tanesi) yaklaşık 6 TL civarındaydı. Tchibo'da da böyle bir ürün var ama onun fiyatı 20 liraya yakın...


















 Bu ise son zamanlarda aldığım şeyler içerisinde en çok hoşuma gideni. Nereden aldığımı tam olarak hatırlamasam da Koçtaş ya da Tekzen olduğunu söyleyebilirim. Slikon tabancam vardı hem de iki tane. Bunda en çok hoşuma giden şey tabancanın ucunun ince olması! İsterseniz uygun yüzeylere yazı bile yazabiliyorsunuz. Yani sadece yapıştırma amaçlı değil, dekoratif işlerde de kullanabilmeniz mümkün.


Slikonlar tabancayla beraber satılmıyor, onları ayrıca aldım. Bilginiz var mı bilmiyorum ama söyleyebilirim ki renkli slikonlar gereksiz pahalı. Acaba yapımları çok mu zor hiiiiçbir fikrim yok ama diyeceğim tek şey pahalı olmaları...
Hele bir de simlileri var ki onlar daha da pahalı. Ama slikon tabancaları ve slikonlar iyi ki varlar :)
















Yandaki kurabiyenin ise konuyla bil ilgisi yoktur. Sadece instagramdan çektiğim bir resmi göstermek için koydum!

Yalnız şunu söyleyebilirm ki hayatımda yediğim en lezzetli kurabiyelerden biriydi. Genelde gıda boyasıyla süslenmiş şeylerin görsel olarak güzel ama lezzet olarak zayıf bulurdum. Bunun hem görünüşünü hem de tadını çok beğendim!!! Merak edenleriniz için zencefilliydi :)

Son son olarak da cep telefonu almak için gittiğim alışveriş merkezindeki (Ankamall) Mudo'nun indirim reyonundan aldıklarım. Aslında indirim demek de çok doğru sayılmaz, seri sonu daha uygun. Elde kalmış veya serisi olmayan ya da hafif defosu olan ürünlerin satıldığı kısım. Aslında yolumu kaybedip yanlışlıkla girdim ama girdikten sonra da hoşuma gitti.

Aşağıdakileri ilerde yapacağım şeylere örnek teşkil edebileceğini düşünerek aldım. Fiyatları 2-3 TL arası birşeydi. Bardak altlıkları ve küçük çanta keşeden, minik kese ise normal kumaştan...


İşte benim son ürünlerim bunlar. Durmadan alıyorum, durmadan yapıyorum, durmadan yığıyorum. Evimin bir odası ağzına kadar dolap ve raf dolu. Hatta odanın içerisine açılan kapısını bile söküp oraya küçük bir raf aldım, aynı odada bulunan elbise dolabındaki kıyafetlerin bir kısmını dağıttım, bir kısmını diğer dolabıma tıkıştırdım ama biliyorum ki çok yakında orası da yetmeyecek bana! :)

Offffffffffff...!!!  :)

Efenim.... İşte bir yazının daha sonuna geldik!

Kendinize iyi bakın, şahhane (gerisi bahhane) bir haftasonu geçirin, sağlıklı ve sevdiklerinizle beraber...

:))))))



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder