15 Temmuz 2013

KEÇE DUVAR SÜSÜ

Bakmayın keçe dediğime. Aslında keçe değil, bildiğiniz mutfak bezi!!!!

Hani şu marketlerde temizlik reyonlarındaki sarı bezler var ya, hani bir de onların başka renkte ve desende olanları var ya, işte onlardan...

O zaman niye mi "keçe...." diye başlık attım????

Sizce "mutfak bezinden süs" başlığı çekici geliyor mu?????

Hah! Anladınız şimdi değil mi?!!! :))))

Neyse....

Merhaba HerkeŞe!

Pazartesi Pazartesi iyisinizdir inşallah...

Ben aynıyım :( Sanırsam Ankara yolları çoktaaaaaan göründü bana. Ağrı, uyuşukluk, eve çakılıp kalma tam gaz :( Hep aynı şeyleri tekrarlamak istemediğim için geçiyorum bugün kü proCeme....

Aslında yapalı epeeeeeeey oluyor. Ama neden se bir kenarda kalmış, paylaşmayı unutmuşum.

Gerekli olan malzemeler aman aman şeyler değil; renkli mutfak bezleri/keçeler, kurdele, yapıştırıcı ve tabiyyy ki istediğiniz şekillerde kesmek için şablonlar.


Şablon olarak çoğunlukla hep kendi hazırladıklarımı kullandım. hatırlarsanız eğer epeeeeey bi önce kendi şablonunu kendin yap diye bir yazım da olmuştu. Bilmiyorsanız eğer ya da hatırlamak isterseniz burayı tıklayabilirsiniz :)


Benim favori şekillerim genelde kalp ve papatyadır. Burada bir de lale kullandım!

Önce kumaşların üzerine şablon kullanarak istediğiniz desenleri çizin. Tükenmez kalem kolay oluyor. Bir de farkedeceğiniz üZRe aynı şablondan birkaç ayrı büyüklükte çizip kestim birbirlerinin üzerlerine yapıştırmak için.

Gözünüzde büyütmeyin, televizyonun karşısında falan takır takır kesiliyorlar siz farketmeden. Makasın keskin olması işinizi daha da kolaylaştıracaktır...

Sonrasında yapmanız geren aynı şekil olanları üstüste yapıştırmak. Ben en az üçer tabaka yapıştırdım ki rengarenk olsunlar diye. Zıt renkler olmasına da özen gösterdim.

Yapıştırıcı peligom kullandım. Uhu pek tutmamıştı. Sıcak slikonu da deneyebilirsiniz. Ben denemedim ama tahminimce olur gibi geldi. Yapıştırdıktan sonra bir süre elinizle üzerine bastırmayı ihmal etmeyin efenim....

Sonrasında iki tane aynı şekilde olan parçayı birbirine (sırt sırta gelecek şekilde) yapıştıracaksınız ama bunu yaparken parçaların arasında kurdeleniz olacak!

Uzunluk size kalmış. Ne kadar uzun isterseniz o kadar uzun kurdele gerekli.

Bu arada kurdeleyi yapıştırırken başından ve sonundan biraz mesafe bırakmayı unutmayın!

Ben yaptıklarımı duvara asarak kullanmayı planladığım için epey uzun yaptım. Ucuna da ağırlık yapması için bir tane boncuk taktım. Bunun için de alttan bıraktığım fazla olan kurdeleyi ikiye katladım ve son parçayı yapıştırırken onu da içine yapıştırdım. Böylece boncuğu takacak yerim de hazır oldu!









Nilberk'e de gitmişti bir sıra. Ankara'da evin girişine astılar. Hatta bir kısmı evin kedisi Badem tarafından tırmalanıp yolundu bile çoktan!!!!! :)

Kendime yaptıklarımı ise buraya getirdim. Hatta sanırsam önce eski evde asılı durmuşlardı. Taşınınca buraya getirdim. Kapı önündeki diğer süslerin yanında yerini aldılar iki sıra. Duvar lambalarına bağladım!







İşteeeeeeeee böyle efenim....

Size kolay geçecek bir Pazartesi diliyorum, işleriniz yolunda, sendromsuz ve keyifli :)

Kalın sağlıcan ilen :)

Şimdi aşağıdaki resme dikkatlice bakın.


........................................
........................................
.......................................
.......................................

Heh heeeeeeeeeee!

Esnediniz değil mi?

Heh heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Kötüyüm ben kötüyüm..... Lay lay lom!


4 yorum :

  1. Yaaa Demet senin yüzünden emekli olcam walla. Öyle çok oturup elişi yapasım var ki sana anlatamam. Ama ben her heveslenişte bişey çıkıyo oturup yapamıyorum. Şimdi de annem amelyat olacak dizinden benim proceler yine yattı anlayacağın :( Tatlım senin belin bu kadar çabuk neden kötü oldu acep? biran önce baktırsan mı ki????? Yüzmek iyi gelir diye bilirdim ben ama senin dr. yüzme demiş dinlemek lazım. Biran önce iyileşirsin inşallah canım. Herkeşe selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sema Hanım! Durun hele yav!!! Emeklilik falan???? :)))

      Gerçi şaka bir yana evde uğraşacak şeyiniz varsa ve çalışma nızı gerektirecek zorunlu sebepler yoksa, evde olmak harika!!!
      Annenize üzüldüm. Geçmiş olsun. Kolaylıklar diliyorum şimdiden...

      Belime gelince ne yazık ki pek iyi değil :( Sanırım bir ameliyat daha olmam gerekecek gibi. Şimdilik dinlenmedeyim. Bakalım artık...

      Sevgiler :)

      Sil
  2. kuzucum inşallah şu iğne işe yararda ameliyat falan oolmazsın.

    duvar süslerin senin gibi eğlenceli ve güzel olmuşlar.ellerine sağlık şekerim.belki azıcık kopya çekebilirim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kopya mı? Alanaycım istediğini al, kullan, senin olsun, sadece sevinirim ki!

      Umarım ve dilerim dediğin gibi iğne işe yarar, sanki yarıyor gibi de :)))

      Sevgiler ki!

      Sil