24 Ekim 2013

ORTAYA KARIŞIK - İKİİİİİİİİ!!!!

Efeniiiiiiiim!

Tekrardan merhaba!

Ah bu sıcaklar da insanı mahvediyor canım, söööölemesi ayıptır, kısa kolluyla bile terliyoruz şimdilerde burada....

Neyse...!

Dilerim herkeŞ iyidir.

Ben de iyiyim şükür. Birazdan Yalıkavak'a gideceğim komşu Nilgün'le. Yalıkavak pazarına gitmek kısmet olmamıştı bu sene. Ankara'ya dönmeden bir kere de olsa gideyim dedim. İşte bu yüzden halime şükür diyorum ya, evin içinde bile dolanamzken şimdi pazara gideceğim!!!! Detaylar sonra :)

Gelelim ortaya karışıklara....

Daha önce bahsetmiş miydim bilemedim? Son zamanlarda unutkanlık diz boyu ya! Aynam vardı burada iki sene oluyor galiba yapalı. Taşınırken o da yukarı geldi.

Ahşap çerçevenin üzerine parşümen kağıdını buruşturup bayaz tutkalla gelişigüzel yapıştırıp üzerine kuruyunca bir kat daha tutkal geçmiştim fırçayla. Tutkal kurumadan biraz gümüş sim serpiştirmiştim. Sonra gümüş renkli ahşap boyasıyla boyayıp yanlarını parmak yaldızla geçmiştim. Son olarak da boyutlu boyayla kenarlarını süsledim. Babam da aynasını taktırtmıştı! Hepsi bu!






Aynayı da biraz yüksek taktırmışız bu arada. Annem sadece saçının tepesini görebilirken babamla ben baş kısmımızdan faydalanabiliyoruz. İndirelim madem dedim, ona da yok! Öylesine duruyor duvarda, sadece dekor amaçlı!!!!

Bu arada aynanın altındaki tutacağı farketmişsinizdir. Evin içinde alt katta bir sürü yerde var bunlardan annemin destek alarak yürüyebilmesi için. Banyoda da var, Allah korusun nemli yer, her türlü düşme kayma ihtimaline karşılık....

Nar zamanı gelmiş haberim yok!!! İki gün önce koccaaaaaaaaaaaaaa bir torba dolusu nar geldi karşı bahçeden. Ben "nar yiyici" tayfasındanım, ayıklayıcı değil. O misyon bizde annemle babama ait efenim :) Ben tabakları getiririm, etrafa gazete yayarım, kabukları çöpe atarım, ortalığı toplarım, ayıklarken leke yaptıkları kıyafetlerini yıkar asarım ama ayıklamam, yerim!!!! 

Yıllardır süregelir bu durum. Herkes memnun halinden...

Haaaaa bir de narlarla birlikte gelen tüm böcek-sinekleri ben bertaraf ettim... Belirtmek istedim :)

Gamze'miz var burada. İki yıldır yemeklerimizi yapar, ütüler, derler toplar bizi. Geçen gün bir hediyeyle geldi bana. Kendisi yapmış. Çok hoşuma gitti, paylaşayım dedim.

Not: Evet! Çarşafım da buruşuk mu neymiş???!!!!






Kedi ailesi bu aralar konaklama için bizim bahçeden vazgeçmiş olsa da ara ara uğramaya devam ediyor! 

Orta katta camla kapalı bir balkonumuz var, ben eşyalarımın bir kısmını oraya koyuyorum. Geçen akşam yine oradayım, yandan birşey geçti. Aha dedim yan bastık!!!! Yılan mı acaba? Kışın bizim buralara dağdan domuz iniyormuş, yaban domuzları. Layn! Yoksa domuz olabilir mi??? Gibiiiiiiiii kendimin bile saçma bulduğu bir sürü teori ürettim saniyenin binde biri kadar bir süre içerisinde ve tüm cesaretimi toplayarak kafamı kaldırarak baktım kiğğğğğğ, gördüğüm şey aslında yavru kedilerden biriymiş!!!!

Tamam, ben de biraz abartmış olabilirim ama.... Neyse....

Kola falan pek sevmem. Yıllardır para verip almışlığım da pek yoktur ama şu isimlililer çıkınca aldı beni de bir merak, bir çılgınlık. Kocccaaaaa Bodrum'da onlarca büyük marketi didik didik aradım bir tane Demet bulamadım, iyi mi?!?!?!? Yani öyle çok bulunmaz bir ismim de yok ama....! Cık! Bulamadım. Ankara'dan bir arkadaşım kutu olanını bulmuş Allahtan :)

Not: Tahmin edeceğiniz üZRe fotoğraftaki el bana ait değildir :)

Neyse....

Bir "ortaya karışık"ın daha sonuna gelmiş bulunmaktayız efenim....

Yarİn Cuma! 

Dayanın! 

Haftasonu kapıdaaaağğğğ der, herkeŞe sevgiler yollarım ki!




6 yorum :

  1. Günaaaaydııııııııııııııııııııııııııııın,

    Canım benim sen iste ben sana sayfalar dolusu post gibi yorumlar yazarım :) Aman Demet bu havaların tadını çıkar, bi mecburiyet yoksa da kal oralarda. Burda havaların hiç tadı yok. Gündüz güneşli sıcak da oluyomuş ama ben bütün gün ofiste olunca hissetmiyorum. Sabah 7.30 da da soğuk oluyo akşam 7.30 da da.... Ben hep üşüyorum yani. Bu aralar ahşap boyamaya merak sardım, ilk ürünümü bloğumda paylaştım. :) Sabah sabah bu kadar laf yeter. Kocaman öpüyorum canım. Selamlar herkese :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hımmmmmmm..... o zaman hemmmen bloğunuzu bir ziyaret efenim :) meraklandım şimdi!!!!

      Sil
  2. :)) ne gıcıksın yaa sıcaklardan falan bahsediyorsun.eh az kaldı ankaraya gelince görüşürüz:))ayna ayna dedim senin aynaya.söyle benden başka ayaklı felaket olan ? demet dedi bana:)) bizim evde nar ayıklma işi bana ait diğerlerine yasak.mecbuuurrr! yoksa işim yok ortalık sileceğim.bu arada geçen hafta ayıkladığım narların kabuklarını atmadım kurutuuyorum.ister öylece ister rondoda çekip salata vs serp yada çayını iç çok faydalı bilesin.bu arada şalın çok şık.güle güle kullan şekerim.sevgiler Kİ !:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımmmmmmm..... nar kabuğunu kurutup kullanmak ha???? ilginç olabilir gibi ki! yalan yok ilk defa duyuyorum :) hele çayını içme daha bi ilginç gibi :)

      Teşekkürler sevgili Alanay ki'!

      Sil
  3. Merhaba :)
    renkli bir blog, güzel yazıları ve paylaşımları olan blogger :) en çok kedileri sevdim birde aynanızı

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler Fotoğraf Kutusu! Hoşgeldin!

      Ne iyi ettin de geldin!

      Beğenin için teşekkür ederim ki! :)

      Sil