27 Nisan 2015

GİDERKENE... :)

Günaydın herkeŞe!!!

Hah haaaaa.... Erkenciyim değil mi? Bu kadar erken saatli bir yazı beklemiyordunuz benden değil miiiii?

İşin aslı ben de beklemiyordum ama oldu!

Başlık "giderkene". Öyle, çünkü innnnnşallah hayırlı bir iş için az biraz Ankara'da olmayacağım. hayırlı iş derken, bu aralar benim için en hayırlı olacak şey ağrılarımın azalması olduğu iş, bir doktor peşine gitmek olacak. Denemediğim pek birşey kalmamıştı, hadi bir de buna bakalım ne olacak dedim, karar verdim, evdekileri ayarladım ve birazdan yola düşeceğim :)

Bir sonraki yazım inşallah kendimle ilgili güzel haberle olsun, en büyük dileğim...

Bu aralar şu örme bilekliklere taktığımı söylemiştim, hala da takık halim devam ediyor. Sema hanım, aynen dediğiniz gibi; hastalık bu yahu!!!!

Neyse, giderayak yaptığım birkaç modeli paylaşayım dedim, belki fikir verebilir size diye...































Tamam!

Biraz çok resim eklemiş olabilirim ama.... Bu defalık da böyle olsun :)

Benim şimdi havaalanı servisine yetişmem gerek, Demet hızla kaçar!!!

Güzel haftalarınız olsun :)

Görüşmek üZRe!


1 yorum :

  1. Demeeet bunlar çok güzel olmuş ki :)) umarım ağrılarına bir çare olur bu seyahat kendine çok iyi bak canım sevgiler :)))

    YanıtlaSil