23 Kasım 2011

ÖRME ÇERÇEVE KOMBİNASYONU

Bu proje farkedeceğiniz üZre örme çerçeve ile yakiiiiinen alakalı... 

Hani dediymiştimdi ya fazladan fazladan yapın diye? 

Hıh! Şimdi o yaptıklarınızın bir kısmını kullanma vaktidir.

Çerçevelerin üzerinin nasıl kaplandığını yeniden anlatmayacağım elbette. Sadece fikir üretiyorum. Siz başka başka değerlendirme yolları da bulmuşsunuzdur, eminim...

Benim projem de budur!

Öncelikle daha önce örmüş olduğum güllerden hangilerini kullanacağımı seçtim...

Bu arada biraz bu güllerin nasıl örüldüğüne bir göz gezdirmek isterseniz eğer sayfanın en altındaki linke tıklayarak bakabilirsiniz...

Bu güllerden o kadar çok o kadar çok ve o kadar çok var ki elimde, yirmi ayrı proCede kullansam yine bitmez yine bitmez!!!  :)




Bu ikisini kullanmaya karar verdim...



Çerçevelerimi aldım, fotoğraflarımı hazırladım...





Ve ardından fotoğrafları çerçevenin arka yüzünden yapıştırdım. Pritt türü yapıştırıcı kullandım. Sorarsanız eğer fotoğrafları nasıl öyle düzgün yuvarlak kestim diye, cevabım yuvarlak şekilli büyük boy delgeç sayesinde! olacaktır :) (heh heeee)





Ardından örgü güllerimi yapıştırdım. Bunun için önce çerçevenin arkasına uygun büyüklükte bir karton yapıştırıp gülleri de o kartonun üzerine tutturdum.





Ardından bu mini çerçeveleri birbirine tutturacak tel kancaları yaptım ama burada siz farklı yöntemler kullanabilirsiniz; birbirlerine dikmek, iple bağlamak, kurdeleyle tutturmak... Tel kanca benim için en kolayıydı!






Tataaaaaaaam! İşte hazırlar...! Tek yapmanız gereken uygun bir yer bulup asmak!




Hazır yeni yıl da yaklaşıyorken yapın bu çerçevelerden sürü sürü. İçlerine sevdiklerinizle resimlerinizi koyun ve hediye edin, hediye paketlerinin üzerine yerleştirin. Eminim alanlar bayılacaktır...

Havalardan mıdır bilmiyorum ama bu aralar pek tadım yok. Ankaranın kışı malum, gri, puslu, soğuk... Tam bir depresyon havası! Haliyle içimden pek birşey yapmak da gelmiyor, o yüzden sayfam yerinde saymakta. Durumun farkında olmasına farkındayım ama... işte... öyle....

Yakın bir zamanda görüşebilme dileğiyle...

16 Nisan 2012 - Pazartesi

Eğer bu güllerin nasıl yapıldığını merak ediyorsanız burayı tıklayıp siz de öğrenebilirsiniz...
Biraz garip oldu biliyorum, genelde geçmişe doğru link verilir ama ne biliiiim, benim ki de böyle oldu :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder