20 Şubat 2013

MAVİ KOLYE... MELEK KANATLI :)

Efeniiiiiiiiiiiiiim.....

Merhaba!

Nasılsınız inşallah?

Ben?

Çok iyiyim maşallah! Belim hala tam iyileşmemiş olsa da yine de çok çok iyiyim. İyi olmak çok güzel :) HerkeŞ iyi olsun...

Bugün yine takı-toka işlerinden biri var.

Ama ondan önce, biraz da beni okumam için motive etmesi amacıyla, elimdeki kitaplardan söz etmek istiyorum. Alıp okurken bir kenara bıraktığım, bazılarının ise kapağını bile açmadığım güzelim kitaplarım... Kişisel gelişim türü kitapları okumayı seviyorum. Genelde tercihim onlardan yana ama tabiiiy ki ilgimi çeken başka tür kitapları da almıyor değilim. İşte okumayı istediğim ama şu i-pad'i elime alıp ona bakarken uyumaya başladığımdan beri bir türlü okuyamadığım kitaplar.

Su'yu taaaaaa geçen Ekim'de Bodrum'dan almıştım... Mesnevi Terapi bitmek üzere. Beynine Format at'ı bir arkadaşımdan almıştım, ona öncelik vereceğim.

Hiç Merak Ettiniz mi? yi ara ara okuyorum. Kısa bilgilerden oluştuğu için takip etme, öncesini hatırlama gibi bir durum yok! Evrenden Torpilim Var'ı eminim çoğunuz biliyorsunuzdur. Eğlenceli, okuması kolay bir kitap, düşe kalka bitmek üzere. Diğerlerinin neredeyse kapakları bile açılmadı :(

Bu sene bizimkilerle tamirat-tadilat işleri nedeniyle tatil sezonunu erken açacağız. Sanırım ki o zaman okumaya boooool bol vakit ayırabileceğim...

Gelelim bugün yaptığım şeye.... Malzemelerim boncuk, boncuk çivisi, slikon ip ve küpe-kolye kancası. Ve tabi yaparken kullanacağınız tel kesen-yuvarlayan penseler :)

Yapacağınız şey boncukları istediğiniz renkte ve sayıda halkalı çivilere dizmek. Ben kullandığım halkalı çivileri kendim yapmıştım, bolca ve farklı renklerde. Hatırlamak/yapmak isterseniz eğer buraya bakabilirsiniz. Şimdi hazır olunca alıp pat pat kullanmak kolay oluyor elbet!

Yandaki resimde gördüğünüz üzRe boncukları birbirine ekleyerek düz bir kolye yapacaktım kiiiiii birden aklıma İstanbul'dan bayılarak aldığım kolye uçlarım aklıma geldi, iyi ki de geldi! :)  Bir tanesini kullanmaya karar verdim bende. Bu arada boncuklardan gri gibi olanlar Koton'dan boncuklarını kullanmak için indirimde aldığım kolyeye ait ki bu boncukları daha önce başka bir kolyede de kullanmıştım. Yanındaki mavi boncuklar da (koyu mavi olanlar) Tunalı Kuğulu Pasajdan aldığım ipe dizili olarak satılan boncuklar. Diğer tek olarak görülen mavi boncuklar ise sanırım kopmuş bir tespihten kalanlar...

Kanat tahmin edeceğiniz üzre kolyenin orta kısmında. Boncukları tuttururken halka kullanmadım, telin yuvarlak kısmıyla hallettim!
Fazla uzun yapmadım kolyeyi. Tutturmak için klipslerini de ekledim. Bu klipsleri nereden bulduğumu sorarsanız eğer, daha önce de söz etmiştim, yurtdışından aldım ve elimde de çok az kaldı.
Her zaman dediğim gibi, küpesiz kolye olmaz. Kolyesini yapan küpesini de yapar! Yapın, takım takın! (kafiye süpper oldu). Küpe olarak sade birşey olsun istedim. Küpe kancasını/klipsini ekledim. Yine halka kullanmadım.
Boncukları çivilerken biraz fazla yapmışım hızımı alamayıp. Onlar da bileklik/bilezik oluverdiler :)
Bunları da, yine kolyede kullandığım boncuklardan, slikon ipe dizerek yaptım. Slikon ipi bilekliklerde çok seviyorum, takıp çıkarması gaaaaayet kolay! Tabi bu arada yapımının da ne kadar kolay olduğundan söz etmiyorum bile :) Ah bir de şu gri renkteki boncukların gerçek rengi fotoğraflara bir yansıyabilseydi daha güzel olurdu ama.... neyse....
İşte kolye-küpe-bilezik setim hazır tarafımdan kullanılmak üzre! Emin olun yapımı bir saatten az tuttu. O bir saatten az tutan zamanın içerisinde bir kupa kahve içtim ve iki kere de annemle konuştum. Tamamen elimdekine ayarlı olsaydım eğer yarım saatte bile bitebilirdi...

Şimdi işin en garip yanı. Garip diyorum çünkü insanın kendi kendinin resmini çekmeye çalışması ve o sırada girdiği haller, aldığı pozlar gerçekten garip-komik olabiliyormuş, test edildi, onaylandı! :)






İşte bu kadar. 

Bu arada bileğimdeki dövmem de güzel duruyor değil mi?!!! :)))))

Tatile gitmeden bir tane daha yaptırmak istiyorum. Bu defa bacağımın arkasına. Desen olarak ne yaptıracağıma karar vermedim, muhtemelen son anda karar verip hemen ardından da gidip yaptıracağım...

Bu arada biliyorsunuz ki O Ses Türkiye bitti. Final heyecanı bizim evde tüm yönleriyle yaşandı. Annem 4 babam ise 1 sms göndererek aktif olarak yarışmaya dahil oldu ama sonuçta ne yazık ki hiçbirimizin tahmini çıkmadı. Dört yarışmacı önce ikiye indi, ardından birinci seçildi. Benim favorim mooolesef ki ilk elemede kaybetti :( Bir yarışma programı daha böylece bitmiş oldu. Ardından evdekilerle kritiği yapıldı yaklaşık bir saat kadar. Sonra da unuttuk, yattık, uyuduk! :))

Neyse..... Şimdi aynı zamanda hem buraya yazıp bir yandan da izlemeye çalıştığım Bond filmime geri dönüyorum. Bu defa ki biraz daha yeni; 1983 yapımı olan Asla Asla Deme!Sean Connery'nin oynadıklarından biri daha.

Siz de kalın sağlıcakla, sevgiyle...

İyi uykular! :)




4 yorum :

  1. senin bu eğlenceli postlarını okumayı seviyorum.dövmen çok güzel ve yakışmış.kolye uclarını yayınladığınfd kıskançlığımı gururumu bir kenara iterek paylaşmıştım:) ve ilk kolyeyi yapmışsın bile.çok güzel olmuş.kısa tutman iyi zaten uzun gitmezi.küpe ve bilekliklerle uyum şık ayrıca sana da yakışmış yani bak kıskanmadan nazikce yazıyorum:)güle güle kullan canım.
    bu arada kitapları ihmal etme okuuuu :) uzun zamandır kitap paylaşmıyorum çünkü en az bir günümü alır o konuda tavizim olmuyor çünkü kitapsız dünyayı düşünemiyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sevgili Alanay! Senin yorumların da beni gülümsetiyor hep... Beğenin ve olumlu katkıların her zaman önemli benim için. Çok teşekkür ederim.

      Güzel bir haftasonu diliyorum sana.

      Sevgiler

      Sil
  2. takıya bayıldım çok güzel olmuş kolye hele süper :) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenine çok teşekkür ederim sevgili Birgül!

      Sevgiler

      Sil